dijous, 17 d’abril del 2014

Ens ha deixat na Conxa Pérez als 98 anys


Una dona entranyable i extraordinària. 98 anys de lluita. Sempre ha sigut un gran plaer veure-la, visitar-la, trobar-la en manifestacions i actes solidaris. Ara em sap greu no haver-la anat a veure com jo volia i planejava. Cada cop li deia que tornaria aviat a veure-la. Ploro pel que no he fet. 






Per no haver estat més temps amb aquesta gran dona. Em sento frustrat i per aixo se'm humidexen els ulls. Les meves llàgrimes son l'únic de bo i autèntic que li puc oferir. L'entrevista amb Conxa em va donar l'oportunitat de conèixer aquesta gran dona i no ho he aprofitat. A més ara estic a France i no em podré acomiadar d'ella. Ella s'ho mereix tot. Un exemple de vida. Un far en aquests moments obscurs. Acompanyo en el sentiment a la Llum que ha cuidat i acompanyat a la Conxa com a una mare; com a una filla, una germana, com a una companya, tot a la vegada, sempre amb molt d'amor i solidaritat. La Llum és un altre exemple de vida, un exemple de solidaritat, un altre exemple a seguir. Em sento a la vora de tots els companys i companyes que senten avui una gran pèrdua, un gran buit. 


Conxa estem amb tu, ara i sempre! 

Texe de Txema Bofill