dilluns, 17 de juny del 2013

L'ull de l'Ester Quintana

A penes un dia després que el director dels Mossos d’Escuadra anunciés que no deixaran d'utilitzar les pilotes de goma a més d'afegir canons d'aigua a pressió, Ester Quintana ens mostra com ha quedat el seu rostre després que rebés un impacte d'una pilota de goma llançada pels mossos durant la manifestació de la Vaga General del 14N a Barcelona.


Així és com ha quedat el meu rostre, després de la brutal agressió que vaig patir per l'impacte d'una bala de goma disparada pels Mossos d'Esquadra, el 14N. Fa 15 dies, em van operar per implantar-me una pròtesi en lloc del meu ull esquerre, la recuperació i convalescència que he hagut de suportar després de les 3 operacions que m'han realitzat han estat molt molt doloroses, us ho asseguro.

He descobert en aquests 7 mesos que sóc una persona forta i valenta, més del que em considerava, encara que la recuperació física i psíquica és molt lenta, a la meva semblar. Encara, em queden més operacions, el nombre i la magnitud estan per determinar i no es veure la fi de tot aquest procés. El que estic sofrint, no l'hi desitjo a ningú més.

Odi, rancor i ràbia, són paraules i sentiments que conec, però intent quedin fos del diccionari de la meva ànima, les que no queden són responsabilitat, perdó, igualtat, justícia, valor, amistat, solidaritat, veritat, llibertat, serenitat… Per tots aquests motius i molts més seguim lluitant per l'abolició de les bales de goma … OJOCONTUOJO

 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201408612087108&set=a.1412210115129.56286.1528807808&type=1