dimecres, 27 de febrer del 2013

Polèmica per l’abstenció d’ICV-EUiA i CUP Girona en els pressupostos de l’Ajuntament


En el ple dels pressupostos de l’Ajuntament de Girona, els membres de la CUP i els d'ICV-EUiA es varen abstenir, cosa que va permetre que la proposta de pressupostos de CiU tirés endavant  



TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 21/02/2013 
Girona (Gironès).- 

Llegim una carta pública que escriu Maria Palau Pons, com a votant de la CUP de la Girona emprenyada: 
“En les darreres eleccions municipals, indignada pels camins que havia pres la política, vaig decidir votar la CUP. Creia que era una nova forma de fer política, no viciada, i vaig pensar que podia fer confiança als joves que s’hi presentaven. Ara, haig de confessar que si demà hi hagués eleccions no els tornaria a votar perquè em sento molt decebuda.”
I afegeix: “Sempre m’he considerat una persona d’esquerres i nacionalista i sempre he lamentat qualsevol pacte amb la dreta. Dilluns passat, vaig veure que en el ple dels pressupostos, els membres de la CUP i els d´ICV-EUiA es varen abstenir, cosa que va permetre que la proposta de pressupostos de Convergència i Unió tirés endavant. En uns moments en què les relacions entre el PP i CiU estan més tenses que mai, la finalitat màxima de qualsevol formació d’esquerra hauria de ser la de deixar sola CiU. No entenc per què han de donar-los un cop de mà perquè facin la seva política. És que els de la CUP s’han oblidat que molts alts càrrecs del partit de CiU estan imputats? És que no saben que darrere el seu pretès independentisme de cap de setmana s´hi amaga una política neoliberal? Què és això d’anar d’alternatius i després ajudar els que retallen? Ja sé que em diran que ho fan per donar veu a les associacions, però això és un argument demagògic. La millor forma d’ajudar l’associacionisme de la ciutat i les classes populars en temps de crisi no és fer la pinça amb la dreta per aconseguir petites engrunes, el que s’ha de fer és aconseguir deixar la dreta en evidència. 
Sincerament, senyors de la CUP, m’heu decebut.” 

Llegiu  El nou circ post electoral català