dimecres, 6 de juny del 2012

Denuncia publica a la violencia policial durant el desallotjament del rectorat de la UdG

Soc R.C.V.M., un noi que durant el tancament del rectorat la universitat de Girona es va solidaritzar amb els estudiants allà tancats.

Com a solidari amb el tancament, vaig estar present al seu desallotjament.

Vull denunciar oberta i públicament que al contrari d’allò que diuen els mitjans de comunicació, el desallotjament no va ser gens pacífic per part de la policia.

No va ser pacífic per que van venir per a desallotjar als estudiants tancats, onze fuegonetes dels ARRO més unes altres tantes dels mossos d’esquadra de Girona. Per tant, tenint en compte que en cada furgoneta van 7 mossos, podríem dir que hi havia uns noranta mossos per a 25 persones que es trobaven protestant de manera pacífica i exemplar, donant una lliçó de comportament i de saber treballar a la rectora. Això es pot dir que es pacífic? Uns cinc mossos per persona es pot dir que es pacífic?

No va ser pacífic per que aquest mossos, van tenir un comportament de humiliació cap al estudiants , tractant-los com a escòria posant-los de cara a la paret, empentant-los (això sí es veu a un vídeo) i també d'humiliació cap a la gent de fora que va haver que suportar també les seves amenaces i empentes.

I tampoc va ser pacífic perquè hi va haver una càrrega en la que a mi, literalment parlant, “se me cosió a ostias”: fugint de la càrrega vaig caure al terra i van aprofitar per a apallissar-me.
Em van colpejar al colze dret, a l'esquena, a la ma i al braç dret i també al cap.
Encara estic patint aquesta pallissa ja que encara tinc dolor a la esquena i a la ma dreta i sobre tot i mes important, malgrat que ha passat més d'un dia en cara tinc marejos, nàusees i ganes de vomitar degut al fort cop al cap.

En l’informe mèdic que em van fer posa el següent:

Contusió al colse dret, contusions lineals a esquena amb esquimosis (2, una de 13 cm i l'altra de 18cm), esquimosis a regió subscostal dreta, contusió a regió de metacarpiano del 5é dit de la mà esquerra, contusió parietal esquerra.

Amb això vull denunciar públicament el comportament que van tenir els mossos i aclarir que no va ser gens pacífic el desallotjament.

Els mossos són violents per naturalesa, cap intervenció seva serà mai pacífica i de fet als fet que em van passar a mi em remeto.